چهارشنبه 5 مرداد 1401، به دعوت ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، عبدالرسول احمدیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اسقف سیپان کاشجیان، رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، ورژ درماردیروسیان و رییس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، آریس داوودی، در نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان «روایت تبلیغ» در گلستان شهدای اصفهان حضور بهم رساندند.
آغاز بازدید با دیدار از غرفه‌های نمایشگاه و آشنایی با فعالیت‌‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله بخش پژوهشکده، آموزش و منابع انسانی، تبلیغی و فرهنگی، فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات دینی، انجام پذیرفت.
سپس در نشستی با حضور دیگر رهبران پیروان اقلیت‌های دینی ساکن استان (کلیمی و زرتشتی)، مدیران دفتر تبلیغات اسلامی در اصفهان و نمایشگاه سخنانی ایراد کردند. اسقف سیپان کاشجیان در سخنان خود خاطر نشان کرد: حضور در جمع این دوستان مایه خوشحالی اینجانب است و هم صحبتی با ایشان فرصت طلایی بود که ایده های جدیدی در ذهن من ایجاد کرد. سخنانی ایراد شد از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی که گواه و نتایج آنها با جزییات و زیبایی در این نمایشگاه به صورت عکس و ویدئو ارائه داده شده است، و همه این ها جای تحسین دارد. دفتر تبلیغات اسلامی با فکر افرادی ایجاد شده که فکر و هدف مقدسی داشته‌اند و خوشحالیم که امروز این دفتر در دست افراد توانایی مانند شما قرار دارد و می تواند در همان مسیر قدم بردارد. برای تمام افراد آرزو توفیق دارم.
در پایان سخنرانی‌ها با حضور مدعوین بازدیدی از غرفه ادیان توحیدی صورت گرفت، که در طی آن به مقام شامخ شهدای اقلیت‌های دینی و کتاب های مقدس به نمایش گذاشته شده ادای احترام گردید.
و در آخر پیامی در دفتر یادبود نمایشگاه از طرف رهبران ادیان تقریر شد.

دفتر روابط عمومی خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران