واهاگن خاچاتوریان رئیس جمهوری ارمنستان و نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان، با ارسال پیام‌هایی جداگانه، فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران تبریک گفتند.

به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان،  آقای پاشینیان در پیام به مقام معظم رهبری، ضمن تبریک سال نو به ایشان و مردم ایران و آرزوی صلح و بهروزی در سال پیش رو، به تاریخ هزاران ساله روابط ایرانیان و ارامنه مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل اشاره کرده و بر اهمیت روابط با ایران و تلاش برای ارتقای آن تأکید کرده است.

 نخست‌وزیر ارمنستان در پیام تبریک به آیت‌الله رئیسی، با اشاره به احترام متقابل موجود بین دو کشور بر ادامه بدون توقف توسعه روابط دو کشور تأکید و ابراز اطمینان کرده است که تلاش خستگی‌ناپذیر مشترک دو طرف، سبب رسیدن به افق‌های جدید در روابط متنوع دو کشور خواهد شد. آقای پاشینیان برای رئیس جمهوری اسلامی ایران سالی موفق و پیروز و برای مردم ایران بهروزی و صلح آرزو کرده است.

 آقای واهاگن خاچاتوریان رئیس جمهوری ارمنستان نیز در پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهمیتی که ارمنستان برای روابط مبتنی بر احترام متقابل و همبستگی با ایران قائل است، اشاره و تأکید کرده که شرایط برای توسعه روابط دو کشور که به ثبات در منطقه و رفاه مردم دو کشور کمک خواهد کرد، مهیا است.

 رئیس جمهوری ارمنستان در پیام به آیت‌الله رئیسی، با تبریک نوروز و فرا رسیدن سال نو، ابراز امیدواری کرده است که تلاش مشترک دو کشور، سبب تحقق همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه روابط دو کشور شود.