تهران – ایرنا – « آرمن سرکیسیان » رئیس جمهوری ارمنستان با ارسال پیامی به آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که کشورش اهمیت زیادی برای روابط و همکاری های دوجانبه و چندجانبه با ایران قائل است.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری ارمنستانی «نیوز» به نقل از دفتر ریاست جمهوری این کشور نوشت که سرکیسیان ابراز اطمینان کرده است که «همسایه و دوستمان، جمهوری اسلامی ایران، به لطف تجربه و مدیریت ماهرانه شما به موفقیت‌های مهمی در زمینهٔ پیشرفت اقتصادی و تأمین رفاه دست خواهد یافت.»

در ادامه این پیام با اشاره به توسعه روابط دو کشور در سطوح مختلف آمده است: دوستی نزدیک، کشورهای ما را پیوند داده و من از گسترش روابط دوجانبه در بخش‌های گوناگون استقبال می‌کنم.

رئیس‌جمهوری ارمنستان اظهار داشته است: ارمنستان برای همکاری دوجانبه و چندجانبه با ایران که شرط مهمی برای تأمین رفاه دو کشور و امنیت و ثبات در منطقه است، اهمیت قائل است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرده است که سران دو کشور در آینده نزدیک فرصت یابند تا در مورد مسائل گوناگون منطقه‌ای، بین‌المللی و همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کنند.