شنبه 20 دی 1399، اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، کشیش مسروپ گلستانیان، واهیک طروسیان عضو شورای خلیفه گری و رؤسای هیات انجمن خیریه زنان جلفا و هیات خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان از شیرخوارگاه نرجس اصفهان دیدار کردند.

در ابتدا دکتر ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن خوش آمد گویی به هیات خلیفه گری، سال نوی میلادی و میلاد مسیح را تبریک گفتند و برای حل مشکلات اخیر ارمنستان و برقراری صلح و آرامش در کل دنیا ابراز امیدواری نمودند.

سپس اسقف کاشجیان حضور در ساختمان جدید مجموعه بهزیستی را افتخار شمردند و از این دیدار به خصوص در ایام عید ابراز خوش حالی کردند. ایشان همچنین از مراقبت و خدمت رسانی دلسوزانه کارکنان بهزیستی که بدون هیچ گونه چشم داشت و به مانند والدین واقعی برای این کودکان انجام می دهند تقدیر کردند.

در ادامه آقای اسماعیلی مسئول امور اجتماعی بهزیستی نیز به نوبه خود سال نو را تبریک گفته و گزارش مختصری از فعالیت های حوزه خود در رابطه با کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست ارائه دادند.

خانم سیمونیان رئیس هیات انجمن خیریه زنان جلفا و خانم خداوردیان رئیس هیات خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان نیز با سپاس از همکاری و کمک های بی دریغ سازمان بهزیستی، ابراز امیدواری نمودند که این همکاری های دوجانبه ادامه پیدا کند و همیشه برقرار باشد.

شایان ذکر است در این دیدارخانم شجاعی مسئول شیرخوارگاه، خانم مولایی مشاور مدیر کل بهزیستی در امور زنان، آقای طبایی مسئول حراست بهزیستی و آقای عسکریان مسئول روابط عمومی بهزیستی نیز حضور داشتند و در پایان لوح تبریک و هدایایی به اعضای هیات خلیفه گری اهدا شد.