سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان اصفهان، آقای نصر با همراهی جمعی از معاونین و مدیران دیگر بخشهای این اداره ، صبح روز پنجشنبه ، 8 آبان ، در کلیسای وانک با اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، دکتر نورایر تومانیان، واهیک توروسیان و لوریس ناواساردیان، نائب رئیس و اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، خانم خداوردیان رئیس هئیت خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان و آریس داودی رئیس دفتر شورا دیدار کردند..

اسقف سیپان کاشجیان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ، فعالیت های گسترده ی خیرخواهانه ی انجام شده توسط اداره کل بهزیستی در سطح ایران و به ویژه شهر اصفهان را ستود.

اسقف اعظم در ادامه ی سخنان خود منصب جدید آقای نصر را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توانمندی و موفقیت کرد و برای ثمربخشی هر چه بهتر این فعالیت های خدا پسندانه و همچنین همکاری های دوجانبه ی بیشتر ابراز امیدواری نمود.

در ادامه آقای نصر با ذکر برخی از فعالیت های سازمان، تأکید کرد که فعالیت های بشردوستانه هسته اصلی این سازمان  را تشکیل می دهند. وی نه تنها آمادگی خود را برای افزایش سطح همکاری با شورای خلیفه گری اعلام نمود، بلکه خاطر نشان کرد که بسیار خوشحال خواهد شد که از سالها تجربه هئیت خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان در کارهای بشردوستانه بهره مند شود.

پس از آن ، دکتر تومانیان به نمایندگی از شورای خلیفه گری به میهمانان خوش آمد و به آقای نصر تبریک گفت. سپس، معاونین و مدیران همراه، توضیحی در مورد زمینه کاری خود ارائه دادند و هر کدام به نوبه خود، در چارچوب اختیارات و فرصتهای خود قول همکاری با شورای خلیفه گری دادند. بخش های فوق الذکر شامل خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد، خدمات حل مشکلات مختلف خانوادگی ، کمک به افراد بی سرپرست و بی خانمان ، مراقبت از زنان و کودکان بی سرپرست و غیره بود.

روابط عمومی کلیسای وانک