به نقل از سایت: imna.ir

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان درباره جزئیات منع عبور و مرور در این کلانشهر توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ممنوعیت ورود به کلانشهر اصفهان از ساعت ۲۴ چهارشنبه 23 مهرماه تا ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۷ مهرماه اعمال می‌شود، اظهار کرد: آنچه که امروز بر اساس درخواست وزیر بهداشت و درمان مصوب شد، ممنوعیت هرگونه ایاب و ذهاب از مبدا و یا مقصد پنج کلانشهر کشور بود که شهر اصفهان نیز جزء این شهرهاست و امشب در ستاد استانی مقابله با کرونا برای این امر برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: مقرر شد اکیپ‌هایی از نیروی انتظامی در پنج ورودی اصلی کلانشهر اصفهان شامل ورودی پلیس راه شاهین شهر، سگزی، فولادشهر، مبارکه و پلیس راه نجف‌آباد به اصفهان مستقر شوند و علاوه بر این ۱۵ ورودی فرعی این کلانشهر با کمک شهرداری اصفهان و پلیس راهور کنترل خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان ادامه داد: ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از پنج محور اصلی و ۱۵ محور فرعی یاد شده کلانشهر اصفهان ممنوع است.

غلامی با بیان اینکه ورود پلاک‌های بومی و خروج پلاک‌های غیر بومی آزاد است، تاکید کرد: مهم این است که سفرهای عبوری از کمربندی‌ها و کنار گذرها و سفرهای کاری را با ارائه کارت شناسایی و کارت خودرو کنترل کنیم و اجازه تردد دهیم و غیر بومی‌ها که در سطح کلانشهر به هر دلیل وارد شدند توسط پلیس راهور متوقف می‌شوند و با هدایت‌شان از کلانشهر اصفهان خارج می‌شوند.