به نقل از سایت: imna.ir

 

رئیس پلیس راهور استان با ابراز تاسف از حضور امروز برخی شهروندان در پارک ها و محدوده های تفرجگاهی کلانشهر اصفهان در شرایط وخیم کرونایی، گفت: به رغم اینکه تمایلی به جریمه کردن خودروها و شهروندان نداریم، از فردا شنبه ۱۲ مهر به منظور رعایت حال کادر درمان ناگزیر به اعمال قانون هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی شامگاه جمعه یازدهم مهر در گفت وگو با اخبار شبانگاهی ساعت ۲۰ شبکه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط نگران کننده بیماری کرونا در استان اصفهان و بنا بر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، پلیس راهور از امروز در سراسر حاشیه زاینده رود، محدوده تفرجگاه‌ها، پارک‌های ناژوان و صفه و همچنین در حاشیه بزرگراه‌ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت تردد در شهر اصفهان نامطلوب بود و حاشیه پارک‌ها و محدوده‌های تفرجگاهی از خودروها اشباع شده بود، در توصیه به شهروندان، اظهار کرد: لازم است شهروندان برای حفظ سلامت خود و کمک به کادر درمان در شرایط وخیم کرونایی از تردد غیرضروری بپرهیزند و در خانه بمانند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همکاران ما در پلیس راهور امروز به شهروندان با بلندگو تذکر می‌دادند زیرا تمایلی به جریمه کردن خودروها و مردم نداریم اما از فردا شنبه ۱۲ مهر به منظور رعایت حال کادر درمان در حوزه بهداشت و سلامت، ناگزیر به اعمال قانون هستیم.

رئیس پلیس راهور به وضعیت نامطلوب بیمارستان‌های استان اشاره و تاکید کرد: شهروندان با ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضروری می‌توانند این شرایط را کنترل کنند.