به نقل از سایت: www.imna.ir

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با حضور در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) با اشاره به ارتباط مستقیم و شفاف بین مردم و مسئولان از طریق سامانه ۱۳۷، اظهار کرد: بیشتر موضوعاتی که امروز از سوی مردم منطقه پنج مطرح شد در حوزه خدمات شهری مانند حقوق شهروندی، اقدامات عمرانی و فضای سبز بود؛ مشکلاتی که مردم منطقه پنج امروز از طریق ارتباط تلفنی مطرح کردند، قابل رفع است و ما در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

ساماندهی ترافیکی خیابان‌های نظر و توحید

وی با بیان اینکه پارکینگ های طبقاتی و روباز در خیابان‌های نظر و توحید ایجاد شده است، گفت: ساماندهی ترافیکی این خیابان‌ها در دستور کار قرار دارد، در این راستا در هفته اخیر تصمیم گرفته شد، پیاده راه و محور فرهنگی خیابان نظر میانی ایجاد شود تا بتوانیم با تجربه ای که از طرح پیاده‌راه سازی خیابان چهارباغ عباسی داریم، کل محور را به پیاده‌راه تبدیل کنیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: رضایتمندی کسبه در چهارباغ عباسی با اجرای پیاده‌راه در این خیابان مطلوب ارزیابی شده است که با توجه به همین تجربه، پیاده راه سازی محور میانی نظر را هم در دست اقدام داریم تا رضایتمندی مردم را افزایش داده و به کسب و کار مغازه داران این خیابان رونق دهیم.

رضایی در خصوص یکسان سازی تابلوی مغازه‌ها در خیابان‌های منطقه پنج نیز تصریح کرد: پیرایش شهری یک بحث کلان است و اینکه مدیریت شهری به تنهایی برای این کار تصمیم گیری و اقدام کند، غیرممکن است. هرگونه اقدام در این راستا باید با تعامل مردم، مالکان و مستاجران در خیابان های این منطقه و در محور جلفا با هماهنگی شورای خلیفه گری ارامنه همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال  ۹۷ شهرداری منطقه پنج ، پیرایش شهری محور نظر و کلیسا در نظر گرفته نشده است و عمدتا در کف سازی و اصلاح جداره های محلات اقداماتی در حال اجراست؛ البته جداره‌ها نیز در اختیار مردم است و باید با تعامل آنها پیرایش و اصلاح شود. برای نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه هم بازدیدهای لازم انجام و مراحل قانونی آن هم طی شده است تا به زودی اقدامات مناسب در این زمینه صورت گیرد.