به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی-فرهنگی ارامنه آرارات اصفهان بیست و ششمین دوره بازی های بهاره ارامنه ایران به میزبانی باشگاه آرارات اصفهان و با حضور جمع کثیری از ارامنه و ورزشکاران ارمنی شهرهای تهران، تبریز، شاهین شهر و اصفهان در دو رشته بسکتبال و پینگ پنگ، در رده سنی جوانان و بزرگسالان از تاریخ 29 اسفند 1392 لغایت 5 فروردین 1393 در محل باشگاه آرارات اصفهان برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه، اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران بابگن چاریان، ریاست باشگاه آرارات اصفهان آقای ماسیس میناسیان، نماینده باشگاه فرهنگی-ورزشی آرارات تهران خانم روبینا گالستیان و نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی آقای روبرت بگلریان طی ایراد سخنانی ضمن خوش آمدگویی به هیئت های ورزشی شهرستان های مختلف و میهمانان حاضر در مراسم و همچنین شادباش نوروز باستانی به هموطنان در ایران و سراسر جهان، بر اهمیت این بازی ها جهت ارتقاء جایگاه ورزش در ایران تاکید نمودند. 

لازم به ذکر است که بیست و ششمین دوره بازی های بهاره ارامنه به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس باشگاه فرهنگی-ورزشی آرارات تهران نامگذاری و طی مراسم افتتاحیه از بنیانگذاران و دست اندرکاران فعلی این باشگاه تقدیر بعمل آمد.

باشگاه آرارات به عنوان مرکز ورزشی-فرهنگی ارامنه اصفهان همواره جهت پرورش جوانانی تندرست و ایجاد فضای سالم فرهنگی و اوقات فراغت مناسب برای آنها و تربیت انسان هایی سالم و متعهد برای جامعه ورزشی ایران کوشا بوده و در این امر مهم از هیچ تلاشی دریغ ننموده است. بسیاری از ورزشکاران ارمنی که افتخار برتن کردن پیراهن مقدس تیم ملی را پیدا کرده اند اولین دوران ورزشی خود را از این باشگاه شروع کرده اند.