به دنبال انتصاب  رسول زرگر، استاندار جدید اصفهان در هفته گذشته از سوی هیأت دولت، روز شنبه، مورخه 6 مهر ماه 1392، مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید اصفهان با حضور عبدالرضا رحمان فضلی وزیر کشور و جمع کثیری از شهرداران، معاونت‌های مختلف استانداری، مسئولان لشکری و کشوری، فرمانداران و مدیران از ساعت 8:30 صبح در سالن نقش جهان سپاهان شهر برگزار شد.

اکثر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس نهم، اعضای دوره چهارم شورای شهر، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)، امام جمعه اصفهان، شهردار اصفهان به عنوان میهمانان ویژه در این مراسم حضور یافتند. لازم به  ذکر است، که در این جلسه هیأتی متشکل از مسئولین خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران به همراه آقای روبرت بگلریان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در این مراسم، وزیر کشور دولت یازدهم عبدالرضا رحمان فضلی، رسول زرگرپور را به عنوان استاندار جدید استان اصفهان معارفه و علیرضا ذاکر اصفهانی را تودیع نمودند. ضمن معرفی رسول زرگر به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان اصفهان، وی به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید در استان اصفهان مشغول به خدمت می‌شود. در این جلسه رسماً کلید استان به دست رسول زرگرپور سپرده شد و از خدمات ذاکر اصفهانی قدردانی شد.