روز پنجشنبه 30 آذر 1391، به منظور آشنایی و گسترش همکاری­ های حسنه، رییس پلیس شهرستان اصفهان جناب سرهنگ یاردوستی به همراه شهردار منطقه­ ی 5 اصفهان آقای عصارزادگان و تعدادی دیگر از عوامل شهرداری و پلیس در سالن جلسات کلیسای وانک با عالیجناب اسقف بابگن چاریان خلیفه­ ی ارامنه­ ی اصفهان و جنوب ایران، آقای روبرت بیگلریان نماینده­ ی ارامنه­ ی اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، آقای آشوت داوتیان رییس مجمع نمایندگان ارامنه و آقای نوئل میناسیان رییس شورای خلیفه­ گری دیدار و گفتگو کردند.

عالیجناب اسقف چاریان در ابتدا با ابراز خوشنودی از حضور میهمانان گرامی، تبریکات خود را در رابطه با انتصاب جناب سرهنگ یاردوستی به سِمَت ریاست پلیس شهرستان اصفهان، که چند ماه پیش صورت گرفته است، ابراز داشت.

آقای روبرت بیگلریان با یادآوری همکاری­ های متعدد و روابط نزدیک با فرماندهان سابق پلیس شهرستان اصفهان، تاکید کرد ایشان به بسیاری از موارد و مسائل ارجاع شده در رابطه با امنیت و آسایش شهروندان ارمنی و منطقه­ ی ارمنی­ نشین جلفا با حسن نیت و وظیفه­ شناسی کامل رسیدگی نموده­ اند و اقدامات لازم را به خوبی انجام داده­ اند. وی ابراز امیدواری کرد که این روابط در آینده، در زمان ریاست جناب سرهنگ یاردوستی نیز بیش از پیش صمیمانه­ تر و موثرتر خواهند گردید.

رییس شورای خلیفه­ گری، آقای میناسیان، توضیحات جامعی درباره­ ی چگونگی فعالیت­ های خلیفه­ گری و وضعیت عمومی جامعه­ ی ارامنه­ ی اصفهان ارائه نمودند. جناب سرهنگ نیز در رابطه با فعالیت­ های پلیس برای حفظ امنیت عمومی و آرامش منطقه­ ی جلفا گزارش مبسوطی ارائه دادند.

هیئت میهمان پیشاپیش تبریکات خود را در رابطه با سال نو میلادی به جناب اسقف، هیئت­ های مسئول و جامعه­ ی ارامنه­ ی جلفا ابراز داشتند.

در پایان دیدار، از طرف خلیفه­ گری کتاب «تاریخ و فرهنگ ارمنستان»، تالیف احمد نوری­ زاده، به عنوان یادبود تقدیم میهمانان گردید و پس از گرفتن عکس دسته جمعی در قسمت ورودی موزه­ ی «خاچاطور گساراتسی» کلیسای وانک، جناب اسقف و رؤسای خلیفه­ گری هیئت میهمان را بدرقه نمودند.