به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، باشگاه سپاهان طی مراسمی از کادر فنی، بازیکنان و عوامل مسیحی این باشگاه تجلیل کرد.

به گزارش ایمنا، باشگاه سپاهان طبق سنتی چند ساله در ایام ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نوی میلادی، با برگزاری مراسمی از اعضای مسیحی سپاهان تجلیل می‌کند.

امسال نیز مراسمی با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال، بالسا رادولوویچ سرمربی تیم والیبال، مونتسرات پوچه‌دیاز سرمربی تیم هندبال بانوان، میگوئل تکسیرا، هوگو آلمیدا، پائولو سانتوس، ژوائو پدرو مربیان تیم فوتبال، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، بازیکنان تیم فوتبال، آنیا هوسپیان مربی تیم فوتبال بانوان و اجمین هوسپیان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان برگزار شد.

ورژ درماردیروسیان و زاون سیمونیان، از اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان نیز از میهمانان ویژه این مراسم بودند. در ابتدای این مراسم قسمتی کوتاه و ترجمه شده از فیلم «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی برای حضار به نمایش درآمد، سپس محمدرضا ساکت مدیرعامل و احمد یوسف‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک سال نوی میلادی و ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید از جایگاه والای این پیامبر الهی در دین اسلام سخن گفتند.

ژوزه مورایس، بالسا رادولوویچ و مونتسرات پوچه‌دیاز در سخنانی مشابه ضمن تشکر بابت برگزاری این آئین، با اشاره به اهمیت ارتباط میان انسان‌ها فارغ از اعتقاداتشان، توجه به مفاهیم انسانی را ارزشمند شمردند و از اینکه در کشور ایران احساس غریبی نمی‌کنند، ابراز خشنودی کردند.

در بخش پایانی این مراسم نیز هدایایی جهت یادبود به اعضای مسیحی باشگاه سپاهان و خانواده‌هایشان اهدا شد.