به نقل از سایت: imna.ir

 

شهردار اصفهان در پیامی به شهردار ایروان روز ملی ارمنستان را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، در متن پیام «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان به «هایک ماروتیان» شهردار ایروان آمده است:

از طرف خود و همه شهروندان، گرم‌ترین سلام‌ها و درودها را به شما، همکاران گرامی و همه شهروندان شهر زیبا و خواهرخوانده ایروان، ابراز می‌کنم و فرارسیدن روز استقلال ارمنستان را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

تلاش مضاعف مسئولان دو شهر برای شناسایی، رفع موانع و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود خواهرخواندگی و وجود پیوندهای عمیق فرهنگی و تاریخ میان دو شهر خواهرخوانده اصفهان و ایروان، گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم آوردن رفاه بیشتر برای شهروندان دو شهر و گسترش همکاری‌ها میان دو شهر است.

در این راستا، شهرداری اصفهان در نظر دارد تحت ابتکار «شهروند دیپلمات» به شناسایی تسهیلگران شهروندی از جمله تجار، اساتید، دانشجویان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، ایرانیان خارج از کشور و غیره بپردازد که دارای بسترها و کانال‌های مناسب برای معرفی و تقویت جایگاه، برند و ظرفیت‌های اصفهان در شهرهای خواهرخوانده و کشورهایشان هستند تا بتوانند در قوت بخشیدن به ارتباطات فرهنگی، هنری، اقتصادی و علمی طرفین به کنشگری بپردازند.

این ابتکار با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه، کنسرسیوم همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه‌ها و شهرک علمی تحقیقاتی، اتاق بازرگانی اصفهان و همراهی شهرهای خواهرخوانده اصفهان در دستور کار قرار دارد.

دیگر بار ارادت ویژه خود را ابراز نموده و بهترین‌ها را برای شما آرزومندیم.»