به نقل از سایت: www.alikonline.ir

نظر به برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در تاریخ های ١٢ و ١٣ تیر ماه ١٣٩٨ در تهران، سید کاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز جمعه ٢٤ خرداد ١٣٩٨ با مهر گریگوریان معاون نخست وزیر جمهوری ارمنستان و رئیس طرف ارمنی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در محل نخست وزیری دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش تارنمای سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، در این دیدار ابتدا سجادی با اشاره به تصویب موافقتنامه تعرفه ترجیحی بین ایران و اتحادیه اوراسیا در مجلس شورای اسلامی ایران به موضوعات مورد نظر شامل گسترش همکاری های دو جانبه و چند جانبه در حوزه های مختلف انرژی، ترانزیت، کشاورزی و ... اشاره و بر ضرورت پیگیری آن از سوی طرف ارمنی تاکید داشت .

مهر گریگوریان معاون نخست وزیر و رئیس طرف ارمنی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور نیز در این دیدار ضمن تایید مطالب مطروحه از سوی سجادی اظهار امیدواری نمود که برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور باعث توسعه و گسترش روابط دو جانبه و چند جانبه گردد.

در خاتمه این دیدار مقرر گردید جلسه دیگر کارشناسی بمنظور پیگیری موارد مرتبط با شانزدهمین کمیسیون مشترک  همکاری های اقتصادی دو کشور در هفته آتی برگزار گردد.