به نقل از سایت: www.icana.ir

کارن خانلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تروریست‌ها قرار داده گفت: به نظر بنده تروریستی خطاب کردن سپاه پاسداران از بیخردانهترین تصمیماتی است که رژیم آمریکا به ویژه در این روز خاص گرفته است. سپاه پاسداران نه تنها یک نهاد تروریستی نیست بلکه به عنوان یکی از فراگیرترین و مردمی‌ترین نهادهای نظامی در جهان و به عنوان بزرگترین مبارزین با تروریسم است تروریسمی که در منطقه در سال‌های اخیر بیداد کرده است.

 

ارامنه شاهد دفاع سپاه از ملت‌ها بوده‌اند

نماینده مردم ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما ارامنه شاهد این بودیم که دوستان سپاهی چگونه از منافع تمام ملل تحت ظلم منطقه اعم از مسلمان، مسیحی، زرتشتی و آشوری دفاع کردند و تروریست نامیدن این نهاد یکی از احمقانه‌ترین کارهایی بود که رژیم آمریکا انجام داد.

ترامپ حتی برای منافع خودش هم که شده در تصمیمات خود بازنگری کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ترامپ با این اقدام، خودش را در تاریخ به عنوان سیاست‌مداری که تصمیمات نابخردانه می‌گیرد وارد کرد، تصریح کرد: به ترامپ توصیه می‌کنم که حتی برای منافع خودش هم که شده در تصمیماتش بازنگری کند چراکه این تصمیمات با واقعیت‌های موجود و حقایق به ویژه در ایران و سپاه پاسداران هم‌خوانی ندارد و مسخره است.