آيين بهره برداري از 80 پروژه عمراني-خدماتي در منطقه های 5 و6

روز یک شنبه، مورخ 12 خرداد 1392، آیین بهره برداری از 80 طرح عمراني، ترافيكي، خدماتي و فرهنگي در منطقه 5 شهر اصفهان در مراسمي با حضور شهردار اصفهان، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، امام جمعه سپاهان شهر، حميدرضا فولادگر نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، عالیجناب اسقف بابگِن چاریان پیشوای مذهبی ارامنه ی اصفهان و جنوب ایران، رئيس شوراي خليفه گري ارامنه و جمعي از روحانيون، خانواده‌هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مجتمع نگين نقش جهان برگزار گردید. با بهره‌برداري از اين طرح‌ها با هزينه‌اي بالغ بر 970 ميليارد ريال، گام ديگري در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي عمرامي، ساماندهي ترافيكي، گسترش امكانات تفريحي، فرهنگي و نيز بهبود و توسعه فضاي سبز و خدمات شهري در منطقه 5 اصفهان برداشته شد.

شهردار اصفهان جناب آقای دکتر سقایان نژاد با بيان اينكه مديريت شهري برنامه هاي متعددي در دستور كار دارد، اظهار داشت: «آثار تاريخي و فرهنگي در مناطق 1 و 3، زندگي مسالمت آميز مسلمانان و ارامنه در منطقه 5 و شكل گيري اصفهان جديد در مناطق 5 و 6 از جلوه-هاي شهر اسلامي است».

دکتر سقائيان نژاد با بيان اينكه مشاركت شهروندان، راهنمايي معتمدين و وحدت شهروندان و مسئولان زمينه ساز تحقق پيشرفت و توسعه مناطق شهري مي‌شود، تصريح كرد: «مديريت شهري براي استفاده عادلانه شهروندان از امكانات موجود، محروميت زدايي و نيز بهينه سازي بافت‌هاي فرسوده و استفاده از ظرفيت بخش‌هاي مختلف، پروژه‌هاي عمراني و خدماتي را در دل محلات برنامه ريزي كرده و بر اساس آن اقدام مي‌كند». وي تاكيد كرد: «شهرداري اصفهان به اعتماد شهروندان براي مشاركت در ارتقاي كيفي و پيشبرد سريع پروژه‌ها و امور شهري نيازمند است از اين رو حمايت شهروندان از مديريت شهري حياتي است».

حميد عصارزادگان شهردار منطقه 5 اصفهان، حجت الاسلام و المسلمين عبدالجواد عبداللهي امام جمعه ی سپاهان شهر، آقای عباس حاج رسوليها رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان و حميدرضا فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نیز سخنانی ابراز داشتند.

در این مراسم، شهردار اصفهان جناب آقای دکتر سقائيان نژاد با تقدیم لوح های سپاس به افراد و سازمان های مختلف از زحمات و همکاری های آنان در جهت تحقق و بهره برداری از پروژه های عمرانی، فرهنگي و خدماتي منطقه 5 شهرداري اصفهان تقدیر  به عمل آورد. در این راستا آقای نوئل میناسیان رئیس شورای خلیفه گری ارامنه به نمایندگی از خلیفه گری ارامنه ی اصفهان و جنوب ایران، از شهردار اصفهان لوح تقدیر دریافت نمودند.